Nie znam wystarczająco dobrze Menzela, Zelenki czy Hrebejka więc nie napiszę, że to najlepszy czeski reżyser ale jego filmy mają niesamowite ciepło i są niezwykle przyjemne, szczególnie te w których scenariusze pisał jego ojciec Zdenek.
1.Butelki Zwrotne - 9/10
2.Kola - 9/10
3.Szkoła Podstawowa - 9/10
4.Jazda - 8/10
Kiedy obejrzę Akumulator I go uwzględnię.
1. Ciemnoniebieski świat
2. Kola
3. Butelki zwrotne
4. Szkoła podstawowa
5. Akumulator 1
6. Rapojady
"Jazda" - w planach.
1. Szkoła podstawowa - 9
2. Butelki zwrotne - 8
3. Kola - 8
4. Ciemnoniebieski świat - 7
5. Jazda - 7
6. Akumulator 1 - 7-
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Szkoła podstawowa 8,14 7
2 Kola 7,77 13
3 Akumulator 1 6,83 6
4 Jazda 6,70 10
5 Butelki zwrotne 6,64 14
6 Ciemnoniebieski świat 6,50 14
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Szkoła podstawowa (1991) 7,91 11
2 Kola (1996) 7,62 21
3 Butelki zwrotne (2007) 6,83 23
4 Jazda (1994) 6,91 11
5 Akumulator 1 (1993) 6,75 8
6 Ciemnoniebieski świat (2001) 6,22 18
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Szkoła podstawowa (1991) 7,68 31
2. Kola (1996) 7,42 53
3. Butelki zwrotne (2007) 6,97 61
4. Jazda (1994) 6,84 31
5. Akumulator 1 (1994) 6,61 23
6. Ciemnoniebieski świat (2001) 5,96 27
1. Jazda 10/10
2. Kola 9/10
3. Butelki zwrotne 8/10
4. Szkoła podstawowa 8/10
5. Akumulator 1 7/10
6. Ciemnoniebieski świat 7/10
7. Ropojady 6/10
Nikt nie wymienił Kuky Powraca, a był to film wyjątkowy. Niby bajka, a nakręcona tak pomysłowo że szczęka opada.