Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Babi Jar - 7 2 - Detektyw w szpilkach - 6 3 - Drużyna z Beverly Hills - 6 4 - Twardziele - 6 5 - Mam cię! - 6 6 - Zemsta frajerów - 5 7 - Adam i Ewa - 4 8 - The Legend of Awesomest Maximus - 2