Nic dziwnego, że serial został anulowany zaledwie po kilku odcinkach pierwszej serii.
No nie wiem. Aktorsko nie jest taki zły, pomysł na serial dosyć oryginalny. Na pewno jest o niebo lepszy od The Flash, czy Defiance, które mają ponad 1 sezon.
Next Episode
Fri, Jun 12 at 9:00 PM on CW
S1.E9 Death Becomes Her
Jak widać jeszcze nie został anulowany
http://tvseriesfinale.com/tv-show/the-messengers-tv-show-cancelled-no-season-two -for-cw-series-36472/
"For now, it looks like the series will stay on the air to finish out its run of 13 total episodes."
czyli cały sezon 13 odcinków będzie nakręcony.
Ktoś nie rozumie różnicy miedzy anulowaniem serialu (co można zrobić po emisji pierwszego odcinka, ale nie oznacza to natychmiastowego zniknięcia serii) , a zdjęciem serialu z anteny ( w trybie natychmiastowym). Logiczne jest, że jeżeli stacja wydała pieniądze, to chce przynajmniej część z nich odzyskać i nie wyrzuci gotowego materiału do kosza.
Dzięki za komentarz. Zastanawiałam się nad oglądaniem, ale nie warto jak tylko kilka odcinków bez kontynuacji będzie.
Porzuciłem ten serial po 5 odcinkach, nawet nie interesuje mnie już jak to się skończy. Pomysł na serial wydawał mi się ciekawy ale wykonanie tragedia. Jest tyle dobrych seriali - Ja zacząłem "Orange is the new black" który szczerze polecam!
Dlaczego polecasz przy tym serialu inny KOMPLETNIE BEZ związku tematycznego? :P o.O
Wypadałoby podać podobny a lepszy ;) tj. Apokalipsa, Diabeł, aniołowie...
Pierwsza myśl "Sleepy Hollow", ale jest schematyczny i infantylny, aktorzy kiepscy, choć wizualnie świetny.
Podałem bo uważam że warto go obejrzeć bez względu na tematykę. Na forum jakiegoś filmu S/F ktoś wrzucił tytuł True Detective - też bez związku - i dzięki temu go obejrzałem i bardzo mi przypadł do gustu. Nie musisz mnie tak hejtować :P
eh W dzisiejszych czasach każde pytanie to od razu hejt :P ;)
Poważnie się zastanawiam, jakie są lepsze, a podobne do tego... Sleepy niestety nie.
True Detective? pierwszy sezon rewelacyjny drugi z Collinem mi się nie podoba.
Uważam, że fajnie zaproponować jakiś inny serial od razu jeśli docelowy jest słaby. Wiele osób szuka czegoś ciekawego do oglądania w opiniach i komentarzach. Dzięki za polecenie :)
ogólnie seriale do obejrzenia - ale nie w tej tematyce
Orange is the new black 10/10
Revenge 10/10
Killing 3 sezony świetne 4 słaby ale warto zobaczyć zakończenie
The 100 9/10
oglądam the 100, supernatural już ;) spodobał mi się bardzo ten nowy serial humans, ale dopiero 4 odcinki są.
Wszystkie oglądałem, ale Revenge w pewnym momencie zaczął się robić opera mydlaną. Pierwszy sezon - rewelacyjny. Polecam Sense8 - koniecznie trzeba obejrzeć przynajmniej 4 odcinki. Czytałem sporo komentarzy, że początek zniechęcał (choć sam nie wiem dlaczego:))
Po apokalipsie ludzie umierają a następnie ożywają by ratować świat przed apokalipsą od której wcześniej zginęli - gdzie tu logika?
Oglądaliśmy ten sam serial? Jestem przy 9 odcinku, ale jeszcze Apokalipsy raczej nie było! Przecież oni robią wszystko, żeby zapobiec Apokalipsie.
- Hitman: Agent 47
- Rekreator
- Plaga podziemnych pająków
- Zombie pożeracze mięsa
- Wyrolowani
- Mission: Impossible - Rogue Nation
- Islandzka masakra harpunem wielorybniczym
- Poślubiłam kosmitę
- Istota doskonała
- Śnieżny Armagedon
- Rampage: Szaleństwo
Już sam fakt, że próbowałeś oglądać ww. filmy, świadczy o tym że to nie jest film dla Ciebie.
Oglądałem zwiastuny "Hitman:Agent" 47" oraz "Mission Imposible: Rogue Nation" ale mi nie "podchodziły". Skąd u Ciebie wzięły się pozostałe tytuły?
Kilka tytułów, które wymieniłeś nawet nie oznaczyłem do obejrzenia. Po drugie: jakieś 3 miesiące temu oznaczyłem na swoim profilu oceny filmów widoczne tylko dla "znajomych" lub "Gustopodobnych" więc nie mogłeś ich zobaczyć. Musiałem mnie z kimś pomylić albo hakujesz konta "FILMWEB-owiczów.
Oczywiście. Mnie tylko ciekawiło, jakim cudem przeglądasz moje obejrzane tytuły skoro nie mam Cię w "Gustopodobnych" czy dodanego do "znajomych".
Nie mam bladego pojęcia. Teraz za to jesteś czysty jak dziewica. :)
Co do serialu, dojechałem do ostatniego odcinka. Nawet mi się to jakoś obejrzało, bez specjalnej męki. Pewnie dlatego, że jak uwielbiam filmy o zagładzie ludzkości. Każdy ma jakieś zboczenia. ;)))